У
характеристиці оцінюють досягнення й результати роботи педагога в
міжатестаційний період. Тобто керівник навчального закладу має проаналізувати й
охарактеризувати п’ять років роботи педагогічного працівника (якщо це чергова
атестація).
Характеристику
складають неупереджено і лише за перевіреними даними. Здебільшого увагу
приділяють таким питанням, як:: виконання посадових обов’язків, професійна
підготовка, використання сучасних освітніх технологій, творчі й організаторські
здібності, ініціативність, компетентність морально-психологічні якост,і
підвищення кваліфікації, самоосвіта, участь у роботі методичних об’єднань. У
характеристиці вказують і на досягнення, і на недоліки в роботі. Також можуть
зауважувати, чи дослухався працівник до рекомендацій, якщо їх надано під час
попередньої атестації.
На
характеристиці, представленій на розгляд атестаційній комісії, мають бути два
підписи: керівника навчального закладу і педагогічного працівника. Обидва підписи
проставляють не пізніше, як за десять днів до проведення атестації.
Якщо
педагогічний працівник не погоджується зі змістом характеристики, то, апелюючи
до своїх прав, він може письмово оформити свої зауваження та надати їх
керівникові навчального закладу, а членам атестаційної комісії представити додаткові матеріали, які характеризують його професійну
діяльність.
Зміст
характеристики враховують, приймаючи рішення про відповідність
педагогічного працівника кваліфікаційній категорії, педагогічному званню (чи
про їх присвоєння) та оформлюючи атестаційний лист.
Немає коментарів:
Дописати коментар